Moda Damska

Nowoczesne dresy dla kobiet

Czy dorosłe kobiety mają jakieś marzenia związane z odzieżą? Tak, zdecydowanie tak.  Wiele kobiet marzy o zakupie określonej torebki, chcą dostać prezent w postaci sukienki ulubionego projektanta. Takie marzenia są naturalne. Nie tylko nastolatkom zależy na metce i marce. Za marką często idzie wysoka jakość odzieży, nic więc dziwnego,  że kobiety tego pragną. 

Bohaterowie literaccy a ubrania

Nie tylko dzieci mogą kupić dresy związane z ulubionym bohaterem literackim. Na przykład dresy z Harry’m Potter’em dostępne są również w rozmiarach dla kobiet. Każda pani może zrobić sobie taką przyjemność. Każdy człowiek ma inne podejście do ubrań, dla niektórych wyjście do galerii handlowej traktowane jest jako kara. Rzeczywiście, sztuczne światło, głośne dźwięki, to wszystko może niesamowicie drażnić szczególnie osoby w spektrum zaburzeń autystycznych. Nawet osoby, które rozwijają się prawidłowo, czują się bardzo zmęczone i odczuwają ból głowy po kilkugodzinnej wizycie w galerii. Są jednak kobiety, które kochają modę i każda okazja jest dla nich dobra, aby wystroić się w najlepsze ubrania. Moda to ich pasja, interesują się tym, co dzieje się w świecie mody. Są na bieżąco z tym, co zaprojektowali najbardziej znani projektanci i co zostało pokazane na Fashion Weeku. Oglądają każdy odcinek kultowego programu Top Model i znają po imieniu wszystkich uczestników. Trzeba jednak przyznać, że ubrania musi kupić sobie każdy człowiek, zarówno ten, który interesuje się modą, jak i ten, który w ogóle się tym nie interesuje. Dlatego też sklepy odzieżowe na pewno będą istniały jeszcze bardzo długo. Warto jednak będąc właścicielem takiego sklepu być zorientowanym jak działa konkurencja i jakie szykuje niespodzianki na najbliższy sezon. W sklepach dostępne są nie tylko dresy z ulubionym bohaterem literackim, ale również inne akcesoria, na przykład skarpety, szaliki, czapki. Akcesoria i ubrania dostępne są oczywiście w różnych rozmiarach i kolorach, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. Producenci odzieży prześcigają się w pomysłach jak zadowolić klientów. Im więcej pieniędzy klienci wydają, tym większe zyski branży modowej, jest więc o co walczyć. 

Karty lojalnościowe

Klient powinien zawsze czuć się doceniony. Dlatego też bardzo ważna jest jakość obsługi w sklepach stacjonarnych i internetowych. Do sklepów stacjonarnych często przyjmowane są młode studentki, które niekoniecznie potrafią dobrze obsłużyć klienta. Jeżeli jednak firma zapewnia odpowiednie szkolenia sprzedażowe, sytuacja finansowa sieci może być naprawdę dobra. Celem sprzedaży jest bowiem zaspokojenie potrzeby klienta albo spełnienie jego marzeń. Trzeba więc najpierw poznać potrzeby klienta, aby przejść do dalszej części rozmowy sprzedażowej. Czasami jakość obsługi w danym punkcie może pogorszyć się za sprawą jednego sprzedawcy, który jest nieuprzejmy dla klientów albo nie realizuje polityki sprzedażowej firmy. W wielu firmach istnieją określone standardy, jak należy odzywać się do klientów, po ilu sekundach od wejścia do sklepu należy podejść do klienta. W galeriach handlowych wiele osób wchodzi do sklepu bez określonego celu, chcą po prostu sprawdzić jaki jest towar, niczego konkretnego nie szukają i niczego nie chcą kupić. Menedżerowie sądzą jednak, że również takiej osobie można coś sprzedać. Często sprzedawcy rozliczani są z tego, ile rzeczy danego dnia sprzedali i za jaką stawkę, jakie zyski osiągnęła dzięki nim firma. Jeśli sklep sprzedaje dresy damskie, wypada do takiego dresu zaproponować na przykład sportowe buty lub chociaż opaskę. Dużym błędem jest proponowanie wszystkim osobom tego samego towaru, który wystawiony jest przy kasie. Wiadomo z góry, że wiele osób jedynie poczuje zirytowanie słysząc zapytanie kasjerki o chęć zakupu tego produktu. Bardzo dobrym sposobem na promocję i większą sprzedaż jest zaoferowanie klientom kart lojalnościowych. Dzisiaj zamiast fizycznych kart świetnie sprawdzają się aplikacje na telefon. W tych aplikacjach widoczna jest przecież cała historia sprzedaży.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz